+45 56 29 72 36 mail@topmanager.dk

Salg & support

TOPmanager®

+45 56 29 72 36
Edition:
2.4.07.03

Latest update
July 3, 2024

Released
October 2, 2015

Recommended WEB browser
Google Chrome

SALG

+45 56 29 72 36
TOPmanager A/S
Ugledigevej 103
DK-4760 Vordingborg

www.TOPmanager.dk
mail@topmanager.dk

SUPPORT

+45 29 90 56 00
mail@topmanager.dk

Glemt login
klik her

Vejledninger
Kontakt SUPPORT såfremt du ikke kan finde svar på dine spørgsmål i én af de mange vejledninger.

 

KONSULENT

+45 56 29 72 36
TOPmanager A/S
Ugledigevej 103
DK-4760 Vordingborg

www.TOPmanager.dk

  • Rådgivning
  • Valg af løsninger
  • Opbygning af system
  • Flytning af dokumenter
  • Uddannelse/træning af medarbejdere

Driftsstatus:

 
  • Vi oplever ingen driftsforstyrrelser i øjeblikket

2. juli 2024
Login problemer.
Årsagen skyldes at Punktum.dk (det tidligere DK Host Masters), der administrerer alle domæner i Danmark, ved en fejl har suspenderet domænet www.topmanager.dk. Punktum.dk har erkendt fejlen hos dem og beklager meget at den er opstået. Punktum.dk er på nuværende tidspunkt ikke vidende om årsagen til fejlen hos dem og den deraf følgende suspendering. 
Det er desværre ikke muligt for os at forebygge den slags fejl i administrationen af domæner i Danmark da processen omkring styring af domæner alene administreres af Punktum.dk.
Vi beklager de gener som fejlen hos Punktum.dk har medført.

Planlagte opdateringer:

Der er ikke fastlagt datoer for nye opdateringer. 

Seneste 6 opdateringer:

 

19. september 2024
Differentiering af beføjelser til at oprettet og ændre Task Manager stamkort og til at foretage registreringer. Nu er det muligt at differentiere beføjelser mellem de brugere som skal oprette, ændre og tilknytte tjeklister på task og de brugere, som kun skal kunne foretage registreringer på task. Læs mere om nyheden i Informationsfeltet i hovedmenuen. 

 

 

 

30. august 2024
Muligheder ved visning af GAP over kompetencer. Nu er det muligt at selektere GAP over kompetencer på afdeling og på kompetencer.  Dette giver mulighed for at få overblik over, hvilke brugere, som skal trænes i en afdeling eller i en faglig kompetence.

Detaljering af udtræk over afvigelser. Nu er det muligt at se et detaljeret og grafisk billede af et summary over afvigelser - fordelt over måneder.  Samtidig vises også den tilsvarende periode året før, så de to perioder er direkte sammenlignelige i hver sin graf. Der vises en trendlinje på hver af graferne, så det tydeligt fremgår om udviklingen i afvigelser er positiv eller negativ.  Under graferne oplyses om udviklingen i afvigelserne fra område til område. Højdespringer i perioden - eksempelvis antallet af kundereklamationer, interne afvigelser eller auditafvigelser etc. - fremgår også tydeligt under overskriften "Højdespringer". Denne detaljering er et særdeles godt værktøj til hurtigt og nemt at se på udviklinger i afvigelserne. 

3. juli 2024
Mulighed for at styre visning af kompetencematrixen. Nu er det muligt at styre de niveauer i organisationen, som skal have adgang til kompetencematrixen. Det er muligt, at differentiere visningen mellem 3 niveauer.  
Succes for træning. Nu er det muligt at få vist, hvor stor en andel af de inviterede til en træning som gennemførte træningen. Ved afslutning af træningen fremgår dette på oversigten over træninger.
Ny visning når du arbejder med hovedgrupper, forretningsgange, instruktioner, kvalitetsspecifikationer og upload til blanketter. Vi har tilpasset måden hvorpå superbrugere arbejder under fanen "Admin", så superbrugere fremover skal vælge det område eller dokumenttype de ønsker at arbejde med. Den nye visning vil medføre at du oplever arbejdet med at oprette, redigere, ændre, sortere etc. hurtigere. 
Mulighed for flere Fiskebensdiagrammer og flere 5xHvorfor på afvigelser. Nu er det muligt, at arbejde med flere årsagsanalyser ved at oprette flere Fiskebensdiagrammer og/eller flere 5xHvorfor skemaer på den enkelte afvigelse.

4. juni 2024
Markant ændring mellem Superbruger- og Bruger-niveau. Nu er det muligt at give brugere individuelle muligheder til at redigere dokumenter, uploade til blanketter og uploade filer til mappen Dokumentation. Disse ekstra beføjelser gives til den enkelte bruger som individuelle beføjelser og samtidig sikres det, at disse udvalgte brugere ikke samtidig får alle de andre rettigheder som Superbrugerne har. Det betyder, at grænsen mellem Superbruger og Brugere bliver mere nuanceret. Det er også muligt at diffentiere rettighederne til at redigere dokumenter mellem de forskellige dokumenttyper: Forretningsgange/Procedurer, Instruktioner, Sektionsdokumenter og Kvalitetsspecifikationer. En bruger kan altså tildeles rettigheder til at redigere kvalitetsspecifikationer, uden mulighed for at redigere de øvrige dokumenttyper. Disse muligheder gælder for alle dokumenttyperne.
Vis hovedgrupper og sektioner på forskellige sprog. Nu er det muligt at vise hovedgrupper og sektioner til de forskellige sprog, som eksisterer i TOPmanager®. Det betyder i praksis, at titlerne på hovedgrupperne og sektionerne følger det sprog, som den enkelte bruger er tilknyttet. Det betyder også, at når virksomheden har tilknyttet funktionen "Nemt Sprogskift", så skriften sproget også på hovedgrupper og sektioner automatisk, når der klikkes mellem de forskellige sprog/flag. 

13. april 2024
Udpeg to personaleansvarlige på én medarbejder. Nu er det muligt at udpege to personaleansvarlige ledere på èn medarbejder. Den primære personaleansvarlige og den sekundære personaleansvarlige har samme beføjelser på stamkortet.

Kompetencematrix - Navnene følger med ned når du scroller ned over kompetencematrix. Husk at der stadig kan markeres de brugere man har særligt behov for at se/markere ved visningen.
Overdragelse af medarbejdere fra primær eller sekundær personaleansvarlig til en anden primær eller sekundær personaleansvarlig. Implementering af de to personaleansvarlige ledere på ét stamkort skaber også muligheder for at overdrage et større antal medarbejdere fra én personaleansvarlig til en anden personaleansvarlig i ét step. Overdragelse kan ske både for den primære og den sekundære personaleansvarlige leder.
Softwareløsningen TOPmanager® er blevet et selvstændigt aktieselskab - TOPmanager A/SLedelsen i Lasse Ahm Consult har valgt at etablere virksomheden TOPmanager A/S som selvstændigt aktieselskab og Lasse Ahm Consult ApS som selvstændigt anpartsselskab. Bestyrelsen i TOPmanager A/S består af 5 personer. Som kunde og bruger af softwareløsningen TOPmanager® og vores andre løsninger og som kursist på vores kurser i brugen af TOPmanager®  vil ingen mærke forskellen idet vores organisation, kreativitet, sikkerhed og service forbliver uændret. Vores telefonnumre er stadig ved administration og salg +45 56 29 72 36 og Hotline +45 29 90 56 00. 

11. marts 2024
Design jeres egen forside. En ny mulighed for visualisering af jeres organisation, jeres driftsafsnit, hoved- og delprocesser eller selskabsstruktur / koncernopbygning. Nu er det muligt at opbygge jeres helt egen forside af ledelsessystemet. I designer forsiden og kan visualisere indgangen til flere selskaber, driftsprocesser eller naturlig struktur i organisationen. 

Log ind på TOPmanager® Infoboard.  Nu er det muligt, at lade brugere logge ind på TOPmanager® Infoboard. Dette er en fordel, når du ønsker at brugerne skal se de seneste nyheder på Opslagstavlen ved login.
Nemt at se gennemførte træninger hos en medarbejder. Nu er det muligt, at slå gennemførte træninger op fra et medarbejderstamkort i HR-modulet. Tryk blot på knappen "Træning" inde på stamkortet.

Ny metode for tilknytning af tjeklister på task. Når I fremadrettet anvender tjekliste på et stamkort i Taskmanageren skal du huske, at trykke Gem efter tilknytningen på selve stamkortet. Du kan se den tilknyttede tjekliste ved at klikke på "Vis tjekliste".  
Send en notifikation til den ansvarlige for en afvigelse eller forbedring ved væsentlige fremskridt i sagen. Nu er det muligt, at orientere den ansvarlige bruger af en afvigelse eller en forbedring når der sker en signifikant ændring i sagen.Ved at markere feltet "Send besked til ansvarlig" sendes notifikation til den ansvarlige for afvigelsen / forbedringen med oplysning om at sagen er opdateret. Det er vores anbefaling, at notifikationsmuligheden kun anvendes, når der er væsentlig ændring i sagen.