Salg & support
TOPmanager®
+45 56 29 72 36
Edition:
2.5.03.31
Latest update
March 31, 2025
Released
October 2, 2015
Recommended WEB browser
Google Chrome
SALG
+45 56 29 72 36
TOPmanager A/S
Ugledigevej 103
DK-4760 Vordingborg
www.TOPmanager.dk
mail@topmanager.dk
SUPPORT
+45 29 90 56 00
mail@topmanager.dk
Glemt login
– klik her
Vejledninger
Kontakt SUPPORT såfremt du ikke kan finde svar på dine spørgsmål i én af de mange vejledninger.
KONSULENT
+45 56 29 72 36
TOPmanager A/S
Ugledigevej 103
DK-4760 Vordingborg
www.TOPmanager.dk
- Rådgivning
- Valg af løsninger
- Opbygning af system
- Flytning af dokumenter
- Uddannelse/træning af medarbejdere
Driftsstatus:
- Vi oplever ingen driftsforstyrrelser i øjeblikket
Planlagte opdateringer:
Der er ingen planlagte opdateringer
Seneste 6 opdateringer:
31. marts 2025ESG Pakke. Nu er det muligt at få tilkoblet "ESG Pakken" til sit TOPmanager®-ledelsessystem. ESG Pakken giver mulighed for at skabe krydsreference mellem dokumenter i ledelsessystemet og de meste udbredte ESG-elementer. Områderne i ESG-pakken er valgt med udgangspunkt i standarden ISO 26000 (Vejledning i samfundsmæssigt ansvar) og CSRD-direktivet (Corporate Sustainability Reporting Directive) og de frivillige SME Sustainability Reporting Standards (ESRS for SMV'er).
Overblik over tasks, som ikke fungerer korrekt. Nu er det muligt at få et hurtigt overblik over task som er aktive, men ikke fungerer korrekt.
Visning af 8D på oversigten over igangværende afvigelser. Nu er det muligt at se de afvigelser, hvor "8D" er aktiveret på oversigten over igangværende afvigelser.
Koncernsystemer - Opret afvigelse i søsterselskabet (ved samhandel). Har du tilkøbt muligheden for TOPmanager® Koncernsystem er det muligt at oprette en afvigelse i søsterselskabet (ved samhandel). På den måde oprettes afvigelsen kun én gang. Et værdifuldt værktøj, når I arbejder i en koncern som handler med hinanden.
26. februar 2025TOPrecord® - Logning af ændringer i procesdata ved kolonner på blanketter i Workspaces. Muligheden for dokumentation og logning af ændringer i forbindelse med procesdata er blevet langt mere detaljeret. Det betyder, at enhver ændring af tidligere procesdata skal ledsages af en beskrivelse/årsagen til ændringen. Vi logger således tidspunkt, bruger og årsag i selve processen.
TOPrecord® - Hastigheden er ændret fra 90 km i timen til 270 km i timen! Billedlig talt er ændringen dette spring. Hastighed er nu mærkbart forbedret ved transmissionen af data til og fra procesdata-formularerne.
.
1. februar 2025Opdatering af programmeringssproget PHP fra én generation til næste. Sikring af større driftstabilitet for at skabe en bedre brugeroplevelse.
Nye vejrudsigter - YR / NRK. Vejledningen vedr. vejrudsigter på TOPmanager® Infoboard er blevet opdateret med muligheder for at vise aktuelle vejrudsigter fra vejrstationen YR/NRK (norsk).
TOPmanager® Koncernsystem - NYHED. Hos TOPmanager A/S har vi udviklet en innovativ koncernløsning, der gør det muligt for jer at samle forskellige TOPmanager® ledelsessystemer fra flere virksomheder i én smart platform med én indgang. Med TOPmanager® Koncernløsningen sikrer I ikke blot effektiv koordinering på tværs af organisationen, men også at alle medarbejdere arbejder i overensstemmelse med koncernens fælles mål og retningslinjer.
TOPrecord® - send besked om indholdet i opdatering. I det enkelte workspace er det nu muligt, at supplere sin meddelelse til én eller flere deltagere i et workspace om, at der er sket en opdateeing i workspacet.
19. september 2024Differentiering af beføjelser til at oprettet og ændre Task Manager stamkort og til at foretage registreringer. Nu er det muligt at differentiere beføjelser mellem de brugere som skal oprette, ændre og tilknytte tjeklister på task og de brugere, som kun skal kunne foretage registreringer på task. Læs mere om nyheden i Informationsfeltet i hovedmenuen.
30. august 2024Muligheder ved visning af GAP over kompetencer. Nu er det muligt at selektere GAP over kompetencer på afdeling og på kompetencer. Dette giver mulighed for at få overblik over, hvilke brugere, som skal trænes i en afdeling eller i en faglig kompetence.
Detaljering af udtræk over afvigelser. Nu er det muligt at se et detaljeret og grafisk billede af et summary over afvigelser - fordelt over måneder. Samtidig vises også den tilsvarende periode året før, så de to perioder er direkte sammenlignelige i hver sin graf. Der vises en trendlinje på hver af graferne, så det tydeligt fremgår om udviklingen i afvigelser er positiv eller negativ. Under graferne oplyses om udviklingen i afvigelserne fra område til område. Højdespringer i perioden - eksempelvis antallet af kundereklamationer, interne afvigelser eller auditafvigelser etc. - fremgår også tydeligt under overskriften "Højdespringer". Denne detaljering er et særdeles godt værktøj til hurtigt og nemt at se på udviklinger i afvigelserne.
3. juli 2024Mulighed for at styre visning af kompetencematrixen. Nu er det muligt at styre de niveauer i organisationen, som skal have adgang til kompetencematrixen. Det er muligt, at differentiere visningen mellem 3 niveauer.
Succes for træning. Nu er det muligt at få vist, hvor stor en andel af de inviterede til en træning som gennemførte træningen. Ved afslutning af træningen fremgår dette på oversigten over træninger.
Ny visning når du arbejder med hovedgrupper, forretningsgange, instruktioner, kvalitetsspecifikationer og upload til blanketter. Vi har tilpasset måden hvorpå superbrugere arbejder under fanen "Admin", så superbrugere fremover skal vælge det område eller dokumenttype de ønsker at arbejde med. Den nye visning vil medføre at du oplever arbejdet med at oprette, redigere, ændre, sortere etc. hurtigere.
Mulighed for flere Fiskebensdiagrammer og flere 5xHvorfor på afvigelser. Nu er det muligt, at arbejde med flere årsagsanalyser ved at oprette flere Fiskebensdiagrammer og/eller flere 5xHvorfor skemaer på den enkelte afvigelse.