TOPrecord® som gør det muligt, at opsamle alle registreringer i ét og samme ledelsessystem. Hurtigt og effektivt!
Saml jeres ordre- og produktionsregistreringer, udviklingsprojekter, leverandørvurderinger, test- og inspektionsrapporter, APV’er, trænings- og introduktionsprogrammer, bygningsgennemgange, MDR-registreringer, indgangskontrol, rengøringsdokumentation og meget mere.
Hele tanken og formålet med at anvende TOPrecord® er, at øge digitaliseringen i virksomheden, gøre det lettere for medarbejderne og at udnytte virksomhedens data på en bedre måde.
Gør det nemt for jer selv med TOPrecord®
…og spar en masse tid!
I designer og opbygger selv de blanketter, skemaer og rapporter, som I vil registrere data i. Vi kan naturligvis også være behjælpelige med opbygningen – alt efter hvad I har brug for.
1) Design skabeloner, med den smarte editor
Superbrugere kan nemt oprette skabeloner, som indeholder smarte funktioner, der skaber overblik, sammentællinger, registrering af dato, tid og signatur (datostempel) når selve registreringen foretages i den i den færdige blanket.
2) Tilpas skabelonen til en blanket med specifikke oplysninger
Du kan nemt tilpasse dine skabeloner til individuelle formål. Det kan være en kvalitetsspecifikation (udarbejdet fra en skabelon) som tilpasses ét konkret varenummer, således at din fremtidige kvalitetsspecifikation på dette varenummer indeholder stamoplysninger om specifikationer, mål og tolerancer på eksempelvis længde-, bredde- og højdemål, vægt og krav til visuel kontrol. Du kan også tilføje måleredskaber, procesbeskrivelser og kommentarfelter.
3) Udgiv dine blanketter, så de er tilgængelige for resten af organisationen
Du kan versionsstyre jeres blanketter, som skal anvendes i din organisation. Når du har udgivet blanketten har resten af organisationen adgang til den nye eller redigerede blanket. På den måde sikrer du, at der altid kun kan arbejdes med seneste og gældende version af blanketten.
4) Opret workspaces, hvor du samarbejder med dine kolleger
Workspaces er arbejdsfællesskaber med dine kolleger. I kan dele informationer omkring ordrer, udviklingsprojekter, møder, MUS-samtaler, strategiarbejde, ledelsesfora etc.
Det er kun deltagerne i det enkelte workspace de er en del af, som kan se workspacet og oprette registreringer til workspaces. I kan også uploade tegninger, pdf-filer, e-mails og andre filer til de workspaces I er en del af.
Søg efter informationer: Du kan skabe oversblik og søge i det enkelte workspace eller på tværs af forskellige workspaces du er en del af. Det skaber effektivitet og fortrolighed.
5) Smarte TOPrecord® Masters – lige til at anvende
TOPrecord® indeholder allerede en række smarte og nyttige Masters, som du kan anvende som de er eller du kan redigere og tilpasse dem og gøre til dine egne skabeloner. TOPrecord® Masters er eksempelvis MUS-samtaler, ArbejdsPladsVurdering for administration og drift, Kemiske APV’er, Leverandørvurdering, Kundetilfredshed – Interviews, Inspektionsrapport Bygninger og øvrige arealer, Mødeindkaldelse og -referater, Proceskontrol og Proceskontrol med linjeklargøring (Line Clearance).
Du kan også anvende TOPrecord® Masters som god inspiration til din egen udvikling af blanketter.
TOPrecord® og TOPmanager®
TOPrecord® er et softwareprogram, som er udviklet til at opsamle alle typer af registreringer. Formålet er at indbygge automatik og digitalisering i mindre programelementer (byggesten), som kan bruges i opbygningen af blanketter og at disse elementer kan kombineres på kryds og tværs – alt afhængigt af, hvad der er brug for. TOPrecord® kan betragtes som en række byggesten – nogle med smarte funktionaliteter og andre byggesten blot med indtastningsfunktion. Byggestene kan sammensættes i mange kombinationer. Derfor oplever I stor fleksibilitet og mange anvendelsesmuligheder med TOPrecord®.
Potentialet ved at benytte TOPrecord®
Det største potentiale i softwaren udnyttes ved integrationen med TOPmanager®. Mulighederne for at styre sit ledelsessystem og opsamle alle registreringerne i ét og samme system giver stor effektivitet. TOPmanager® opsamler allerede registreringer som afvigelser, forbedringsforslag, risikoanalyser, tilbagevendende opgaver (task), kompetencer, GDPR-samtykke erklæringer, mærkedage og målstyring.
TOPrecord® som supplement til TOPmanager®
At anvende TOPrecord® som supplement til TOPmanager® tilfører således muligheden for at opsamle yderligere registreringer som produktionsdata, grafer, udviklingsprojekter, møder, introduktionsprogrammer, test- og kvalitetsrapporter, inspektionsrapporter, vareindgangskontroller, service- og vedligeholdelsesrapporter, skadedyrskontrol, frigivelsesattester, sagsforløb, besøgsrapporter og meget mere. TOPrecord® er en selvstændig software og afregnes separat.
TOPrecord® og andre ledelsessystemer
TOPrecord® kan også være en stort fordel og øge jeres effektivitet og digitalisering, hvis din virksomhed ikke har et elektronisk ledelsessystem eller benytter et andet ledelsessystem end TOPmanager®.
TOPrecord® Masters
TOPrecord® Masters er eksempelvis MUS-samtaler, ArbejdsPladsVurdering for administration og drift, Kemiske APV’er, Leverandørvurdering, Kundetilfredshed – Interviews, Inspektionsrapport Bygninger og øvrige arealer, Mødeindkaldelse og -referater, Proceskontrol og Proceskontrol med linjeklargøring (Line Clearance).
TOPrecord® registreringer – procesdata og fejlregistreringer
TOPrecord® gør det nemt registrere at procesdata. Eksempelvis produktion over flere dage eller hvor specifikationer er fastlagt med minimum, target og maksimum. Få vist en graf over registreringerne og på oplyst middelværdi, mindste værdi og største værdi i registreringen og få automatisk beregnet Cp– og Cpk værdier. Det er også muligt at opsamle registreringer vedr. fejlemner – typer og antal. Nemt og enkelt! Det er værdifuld viden. Både ved den igangværende ordre, ved forberedelse af næste produktion og hvor det er relevant ved videregivelse til kunde.
Kontakt os
Er du interesseret i at høre mere om TOPmanager® og TOPrecord® så kontakt os på mail eller ring til os på telefon 56 29 72 36.
Vi kan svare på dine spørgsmål over telefonen eller aftale et uforpligtende møde hos dig, hvor du kan se programmet og fornemme mulighederne for dig og din virksomhed.