+45 56 29 72 36 mail@topmanager.dk

Glemt login?

Har du glemt dine login informationer skal du kontakte en TOPmanager® superbruger i din virksomhed.

Forgot login?

If you have forgotten your login information, you must contact a TOPmanager® super user in your company.

Login vergessen?

Wenn Sie Ihre Anmeldeinformationen vergessen haben, müssen Sie sich an einen TOPmanager®-Superuser in Ihrem Unternehmen wenden.

Glömt inloggning?

Om du har glömt din inloggningsinformation, kontakta en TOPmanager® superanvändare på ditt företag.

Unohtuiko kirjautuminen?

Jos olet unohtanut kirjautumistietosi, ota yhteyttä TOPmanager®-superkäyttäjään yrityksessäsi

Planlagte opdateringer:

Der er ingen planlagte opdateringer 

 

Seneste 6 opdateringer:

 

20. august 2025
Nemt at ændre rækkefølgen af kontrolpunkter på tjeklister i Task Manager. Nu er det nemt at ændre rækkefølgen på kontrolpunkter på tjeklister i Task Manageren. Du redigerer tjeklisten ved at vælge tjeklisten under "Rediger" og ud for de enkelte kontrolpunkter redigere teksten. 

4. juni 2025
Udvidelse af vores mange vejledninger. Vi har udvidet vores samling af vejledninger og tilføjet mange nye #hashtags på de eksisterende, så det bliver endnu nemmere at søge og finde præcis den vejledning, du leder efter.
Alle vejledninger findes på både dansk og engelsk og er skrevet i et let forståeligt sprog, målrettet vores brugere.
Tilknytning af CIS 18 Kontrol og NIS2 EU-direktiv (EU) 2022/2555. Nu er der muligheder for at få tilknyttet de 2 regelsæt NIS2 EU-direktiv (EU) 2022/2555 (forkortet) og CIS 18 Kontrol inden for IT-sikkerhed. Det er specielt interessant for de organisationer, som skal eller ønsker at opfylde NIS2 direktiver og ønsker at anvende CIS 18 Kontrol som systematisk rammeværktøj.
Versionsstyring af blanketter - hvordan kan man gøre det smart? TIP!: Flere brugere har allerede fundet løsningen, mens andre ikke har taget mulighederne til sig endnu. Men du kan gøre det nemt for dig selv - også selvom du ikke har tilknyttet TOPrecord®.
Hurtigere og mere overskuelig visning i Task Manager. Vi har optimeret visningen af registreringer i Task Manageren. Fremover vises kun de seneste 15 registreringer direkte. 

4. maj 2025
Vedhæft filer på afvigelsen - allerede ved oprettelsen af afvigelsen. Nu er det muligt, at vedhæfte én eller flere filer på afvigelser allerede ved oprettelsen - altså allerede i det første skærmbillede. Når du opretter afvigelsen fremgår upload-fil-elementet i det første skærmbillede. Opretter du afvigelsen på en smartphone har du mulighed for at klikke på upload fil, og vælge Fotobibliotek på din smartphone, hvorefter du kan vælge et eksisterende billede eller du kan tage et nyt billede med kameraet på din smartphone. 

Versionsnummer på dokumenter. Versionsnummer vises nu på dokumenter - øverst og umiddelbart før informationen om dokumentet er aktuel version eller en tidligere version.
Flere links på samme Task Manager stamkort. Nu er det muligt at indsætte op til 3 forskellige links på samme Task Manager stamkort. Links på stamkort kan være meget anvendelige, når arbejdsprocessen ved opgaven på stamkortet er dokumenteret i en arbejdsbeskrivelse, instruktion eller i en udførlig vejledning, som skal følges.

 

31. marts 2025
ESG Pakke. Nu er det muligt at få tilkoblet "ESG Pakken" til sit TOPmanager®-ledelsessystem. ESG Pakken giver mulighed for at skabe krydsreference mellem dokumenter i ledelsessystemet og de meste udbredte ESG-elementer. Områderne i ESG-pakken er valgt med udgangspunkt i standarden ISO 26000 (Vejledning i samfundsmæssigt ansvar) og CSRD-direktivet (Corporate Sustainability Reporting Directive) og de frivillige SME Sustainability Reporting Standards (ESRS for SMV'er). 

Overblik over tasks, som ikke fungerer korrekt. Nu er det muligt at få et hurtigt overblik over task som er aktive, men ikke fungerer korrekt.
Visning af 8D på oversigten over igangværende afvigelser. Nu er det muligt at se de afvigelser, hvor "8D" er aktiveret på oversigten over igangværende afvigelser.

Koncernsystemer - Opret afvigelse i søsterselskabet (ved samhandel). Har du tilkøbt muligheden for TOPmanager® Koncernsystem er det muligt at oprette en afvigelse i søsterselskabet (ved samhandel). På den måde oprettes afvigelsen kun én gang. Et værdifuldt værktøj, når I arbejder i en koncern som handler med hinanden. 

26. februar 2025
TOPrecord® - Logning af ændringer i procesdata ved kolonner på blanketter i Workspaces. Muligheden for dokumentation og logning af ændringer i forbindelse med procesdata er blevet langt mere detaljeret.  Det betyder, at enhver ændring af tidligere procesdata skal ledsages af en beskrivelse/årsagen til ændringen. Vi logger således tidspunkt, bruger og årsag i selve processen.
TOPrecord® - Hastigheden er ændret fra 90 km i timen til 270 km i timen! Billedlig talt er ændringen dette spring. Hastighed er nu mærkbart forbedret ved transmissionen af data til og fra procesdata-formularerne. 

 

1. februar 2025
Opdatering af programmeringssproget PHP fra én generation til næste. Sikring af større driftstabilitet for at skabe en bedre brugeroplevelse.
Nye vejrudsigter - YR / NRK. Vejledningen vedr. vejrudsigter på TOPmanager® Infoboard er blevet opdateret med muligheder for at vise aktuelle vejrudsigter fra vejrstationen YR/NRK (norsk).
TOPmanager® Koncernsystem - NYHED. Hos TOPmanager A/S har vi udviklet en innovativ koncernløsning, der gør det muligt for jer at samle forskellige TOPmanager® ledelsessystemer fra flere virksomheder i én smart platform med én indgang. Med TOPmanager® Koncernløsningen sikrer I ikke blot effektiv koordinering på tværs af organisationen, men også at alle medarbejdere arbejder i overensstemmelse med koncernens fælles mål og retningslinjer.
TOPrecord® - send besked om indholdet i opdatering. I det enkelte workspace er det nu muligt, at supplere sin meddelelse til én eller flere deltagere i et workspace om, at der er sket en opdateeing i workspacet.