+45 56 29 72 36 mail@topmanager.dk

TOPmanager® afregnes som udgangspunkt én gang årligt medmindre andet er aftalt mellem systemudbyderen og kunden. 

Licensen for at anvende TOPmanager® er sammensat af en virksomhedslicens samt et antal brugerlicenser.

Virksomhedslicensen (systemlicens) er fastlagt i henhold til organisationens størrelse mens brugerlicens er samme pris pr. bruger uanset omfanget af brugerprofiler. 

Årlige licensomkostninger (eksempel ved 55 brugere):
Systemlicens (virksomhedsstørrelse 50-99 brugere) kr. 19.000,00
Brugerlicens, 55 brugere á kr. 170,00                        kr.   9.350,00
I alt kr. 28.350,00 (excl. moms) 

Fakturering én gang årligt
Fakturering sker én gang årligt. Fakturaen fremsendes elektronisk og sendes til kunden ca. 30 dage inden udløb af den eksisterende licensperiode. Indbetaling af fakturaen skal ske rettidigt inden for den fastlagte betalingsfrist som er 14 dage netto, hvis ikke andet er aftalt mellem parterne. Ved manglende rettidig indbetaling af licens forbeholder vi os ret til at lukke for adgangen til softwaren indtil det skyldige beløb er indbetalt. Læs yderligere om konsekvenserne her. 

PS: Slet løbende de brugerprofiler i ledelsessystemet, som I ikke længere har brug for.
Der opkræves licens for såvel aktive som inaktive brugerprofiler da begge typer af brugerprofiler optager plads/data i softwaren.
Inaktive brugere medregnes altså i den samlede opgørelse af brugerprofiler. Det er derfor vigtigt, at I løbende sletter brugerprofiler som I ikke ønsker at bevare registreringer på. Ved at slette ikke relevante brugere rettidigt, betaler I alene for de brugerprofiler, som I ønsker at bevare registreringer på. Inden sletning af brugeren bør I dog overveje om I på et senere tidspunkt kan få brug for at dokumentere brugerprofilernes uddannelse, træningsdokumentation, kompetencer og/eller ansættelsesaftaler, som er uploadet til HR-stamkortet. Når en bruger slettes så slettes også den tilhørende dokumentation. Det eneste som forsat er registreret efter sletning af en brugerprofil er brugerprofilens samtykke eller tilbagetrækning af samtykke, hvilket er dokumenteret via samtykkeerklæringen.

Inaktivering og sletning af brugerprofiler
Det er muligt at planlægge inaktivering og sletning af brugerprofiler. Planlægning af inaktivering og efterfølgende planlægning af sletning af brugerprofiler er hensigtsmæssigt når I har en periodeansat medarbejder, som eksempelvis stopper ved udgangen af oktober. Du kan nu planlægge inaktivering af brugerprofilen pr. 1. november og planlægge sletning af denne profil et år efter – altså 1. november året efter. På denne måde har brugere på det øverste HR-niveau forsat adgang til inaktiverede brugereres HR-stamkort og uploadede registreringer i perioden mellem inaktiveringsdatoen og slettedatoen. 

Genaktivering af inaktiv brugerprofil
Bliver en inaktiveret brugerprofil genansat kan en superbruger blot aktivere denne brugerprofil igen og brugerprofilen har fuld adgang til softwaren igen.

Slettede brugerprofiler
Når brugerprofiler slettes fjernes brugerprofilen uigenkaldeligt (slettes uden mulighed for rekonstruktion) ligesom tilhørende HR-stamdata (uploadede filer) også slettes.  TOPmanager® påtager sig ikke at rekonstruere slettede brugerprofiler og/eller brugerdata. 

 

 

 

 


Flere FAQ

Hvorfor skal I vælge en cloud-løsning?

Fordi der er mange fordele ved at vælge en cloudløsning!Ofte kan overvejelserne ved at vælge et nyt ledelsessystem gå på om der skal vælges et ledelsessystem, som ligger på lokal server ELLER der skal vælges et ledelsessystem som er cloudbaseret - altså...

Hvorfor skal I vælge TOPmanager®?

Fordi TOPmanager® er nemt!Den største gevinst ved at anvende TOPmanager® er den øgede effektivitet og minimering af tiden, som anvendes på ledelsessystemet i hele organisationen. TOPmanager® er intuitiv og visheden om at alt omkring ledelsessystemet er...

Hvad kan ændres i TOPmanager®?

TOPmanager® er et standardsystem. Det betyder, at principper og regelsæt for dokumentstyring, kladdehøring, dokumenter i træning, afvigelsesregistrering, styring af forbedringer, risikoanalyser, styring af audits og alle de øvrige moduler er programmeret...

API – data mellem TOPmanager® og andre systemer

API - Application Programming InterfaceDet er muligt at udveksle data mellem TOPmanager® og andre systemer ved hjælp af en specialprogrammering.Hvis I ønsker at dele data mellem eksempelvis e-conomic og TOPmanager® eller Business Central og TOPmanager® tilbyder vi at...

Hvad gør jeg hvis der vises en forkert tjekliste på et task?

Du kan desværre opleve, at din browser spiller dig et puds. Forstået på den måde, at har du arbejdet intensivt med tjeklister, skabt nye tjeklister eller redigeret tidligere tjeklister kan du opleve - helt afhængig af din pc eller mac - at der vises en...

Kan jeg registrere arbejdsmiljøhændelser og ulykker i TOPmanager®?

Det er nærliggende, at registrere ulykker og arbejdsmiljøhændelser i TOPmanager® som en del af afvigelsesregistreringen på lige fod med øvrige afvigelser - eksempelvis kvalitets- og miljøafvigelser. Du skal dog være opmærksom på registreringen af personoplysninger....

Indtal en afvigelse eller en forbedring ved hjælp af mobiltelefonen

Det er nemt at opstarte og udfylde en afvigelse med de grundlæggende informationer ved hjælp af mobiltelefonen. Du kan også indtale forbedringer mens de nye idé er i frisk erindring. Hurtigt og funktionelt. De fleste smartphones har en funktion, som omsætter tale til...

Hvordan får jeg notifikationer fra TOPmanager®

TOPmanager® udsender 2 typer af notifikationer for at hjælpe brugerne med at bevare overblikket og indfri de fastlagte deadlines.Opsætningen af notifikationer i TOPmanager® er designet til løbende at overvåge deadlines inden for en lang række områder....

Kan data fra en aktivitet genskabes efter sletning har fundet sted?

Desværre er det oftest problematisk at genskabe data - eksempelvis et slettet task - idet en bruger har bekræftet sletningen inden den endelige sletning finder sted.Alle steder i TOPmanager®, hvor sletning foretages skal sletningen bekræftes inden den gennemføres....

Hvordan kan TOPmanager® interagere med mit ERP-system?

Det er muligt at få TOPmanager® til at interagere (hente data) med virksomhedens ERP-system og dermed understøtte det øgede krav om digitalisering og integration mellem IT-systemer. Integration kan medvirke til både kvalitetssikring af de anvendte data, hindring af...

Hvad indeholder TOPmanager?

Softwareprogrammet indeholder forskellige elementer, som alle taler sammen. Når du arbejder i TOPmanager® oplever du nem styring af eksempelvis:Dokumenter og automatisk versionsstyring.Mulighed for at arbejde med flowdiagrammer i dokumenterneElektronisk...

Hvem er TOPmanager® primært målrettet til?

Softwaren er udviklet og målrettet til at varetage behovene for et elektronisk ledelsessystem i alle typer af organisationer. I organisationer med over 1.000 aktive brugere har vi muligheder for at tilbyde specialopsætninger. En specialopsætning kan ske på...

Hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have min egen sprogversion?

Vi opretter dig som ny kunde med den aftalte sprogversion, men denne kan nemt ændres til et andet sprog, hvorefter alle softwareoverskrifter skifter til det valgte sprog. Du har også mulighed for at få udviklet din egen sprogversion af TOPmanager® -...

Hvilke standarder er allerede en del af TOPmanager®?

Du har mulighed for at koble dine forretningsgange og instruktioner sammen med afsnit i forskellige standarder. Følgende standarder er allerede en integreret del af TOPmanager®:ISO 1090-1:2012ISO 3834-2ISO 9001:2015ISO 14001:2015ISO 13485:2016ISO...

Hvordan får jeg en speciel standard ind i TOPmanager®?

Såfremt du ønsker at benytte en anden ISO standard, som endnu ikke er en del af TOPmanager®, er du velkommen til at kontakte os, så vi har mulighed for at tilføje den ønskede standard til TOPmanager®.Efter vi har tilføjet standarden til dit Kunde-ID kan du...

Hvad koster det at benytte TOPmanager®

Prisen på TOPmanager® er sammensat af én årlig systemlicens på softwaren samt en licenspris pr. bruger, som er oprettet i systemet.Vores priser er yderst konkurrencedygtige i forhold til andre systemløsninger på markedet.TOPmanager® indeholder altid...

Kan Task Manageren påminde mig automatisk

Task Manageren har mulighed for at generere mails automatisk til de personer, som I har besluttet, der skal administrere opgaverne i Task Manageren. På den måde adviseres de ansvarlige brugere i god tid inden deadline. Opgaven fremgår også af...

Hvordan kan jeg organisere mine blanketter/skemaer

Du kan nemt inddele din Blanket-mappe i undermapper. I den underliggende mappe fremgår det tydeligt, hvilke blanketter der ligger i den enkelte undermappe. Det kan ses på oversigten.Selve opdelingen i undermaper sker i Admin modulet ved feltet Upload til...

Hvordan overvåges driftsstabiliteten

I TOPmanager® har vi valgt at overvåge webstedets driftsstabilitet døgnet rundet 365 dage om året. Det gør vi via den særlige overvågningstjeneste Hyperspin.Brugernes elektroniske adgang til webstedet (login) kontrolleres hvert 3. minut døgnet rundt. Det sker ved at...

Kan håndværksvirksomheder også have fordele af TOPmanager®?

Ja - håndværksvirksomheder kan også have stor gavn af at anvende TOPmanager®.I TOPmanager® kan styres arbejdsgange for kundebetjening, tilbudsskabeloner, indkøbsrutiner, opgavebeskrivelser, personalehåndbog, leverandørerkontakter, særlige kundeforhold,...

Hvad er konsekvensen af ikke at indbetale den opkrævede licens?

Det er vigtigt, at indbetale fakturaen på licens rettidigt. Hvis betaling af den opkrævede licens ikke finder sted er der ikke betalt for at anvende softwaren. Den manglende betaling kan skyldes forglemmelse eller manglende betalingsevne i en kortere eller...

Hvem har skabt TOPmanager® – og hvem står bag?

TOPmanager® er skabt af mennesker med mange års praktisk erfaring fra kvalitetsledelse og LEANLasse Ahm er adm. direktør, uddannet Lead Auditor i kvalitets- og miljøledelse, medicinsk udstyr, fødevaresikkerhed og IT- og informationssikkerhed er idémanden...

Kan afvigelser udtrækkes til en Excel-fil (CSV-fil)?

Ja, det er muligt for dig at arbejde videre med dit udtræk over afvigelser i et Excel regneark. Mange brugere har ønsket muligheden for at arbejde videre med udtrækket af afvigelser i Excel og dette ønske har vi naturligvis tilgodeset.Sådan gør du..Når du...

EU-persondataforordningen – Hvem er dataansvarlig?

Den 25. maj 2018 trådte den nye EU-persondataforordning i kraft i hele EU. EU-persondataforordningen indeholder skrappere krav til registrering, styring og håndtering af persondata. Der skelnes blandt andet mellem "Dataansvarlige" og "Databehandlere"....

Hvordan styres rettigheder i HR-modulet til at se stamkort

I HR-modulet er der taget højde for at kun de medarbejdere i organisationen, som er direktører, HR-ansvarlige eller har personaleansvar, kan se og redigere medarbejdernes stamkort. Den største udfordring i et HR-system er netop at sikre, at oplysninger om medarbejdere...

Hvordan vises mærkedage i HR-modulet

Alle brugere (med undtagelse af gæst-niveau) kan trække en oversigt over fødselsdage og jubilæer. Fødselsdage og jubilæer, som skal vises på oversigten, fastsættes af superbrugerne. Mærkedage, som endnu ikke er oprundet, er angivet med sort tekst (TOPmanager®...

Hvem har adgang til medarbejderstamkort?

Ved opstart i TOPmanager® defineres begreberne "Direktør" og "HR-ansvarlig" i samarbejder med udbyderen af TOPmanager®. Der kan oprettes flere "Direktør"-er og "HR-ansvarlig"-e med disse rettigheder."Direktør" og "HR-ansvarlig" er det øverste niveau i HR-modulet....

Hvad indeholder HR-modulet?

HR-modulet gør det enkelt at styre medarbejdernes kompetencer. Hver bruger (medarbejder) har et stamkort med relevante oplysninger på medarbejderen. Eksempelvis adresse, navne og telefonnumre på medarbejderens pårørende, udleverede effekter, faglige mål og personlige...

Oversigt over vejledninger

Her finder du oversigten over vejledninger, vi har udarbejdet for softwareløsningen TOPmanager®.For at tilgå vejledningerne skal du være oprettet som bruger og logge ind i TOPmanager® (se ovenfor - LOGIN)Sådan anvender du samtykkeerklæringer (accept for registrering...

Hvordan er dine data sikret? – Backups og opbevaring af data

Backup procedurer og sikring af data - Cloud Server (DanDomain A/S)DanDomain A/S oplyser følgende pr. 9. december 2020 omkring virksomhedens sikring af data:Tager DanDomain daglig backup ?DanDomain tager dagligt backup af alle vores systemer og kan dermed hurtigt lave...